Outlook electronics
De Grote Beer 35
5215 MR ’s-Hertogenbosch
+31 (0)73  5037453

Pro

|
Geschreven door Hargo Geijbels

PRO Wachtrij Systeem   Ga terug naar overzicht

Wat zijn de belangrijkste punten van de perfecte oplossing voor wachtrijbeheer?

overzicht wachtrijsysteem Pro

Er zijn algemene verwachtingen, zoals gemakkelijk te begrijpen instellingen, eenvoudig te configureren door de logische structuur, betrouwbaarheid voor zowel hardware als software, alle noodzakelijke functies bevatten en klaar zijn voor vragen van de klant.

Pro-software is ontwikkeld voor het zware, complexe klantenverloop, waarbij veel medewerkers betrokken zijn, die in meerdere branches tegelijk actief zijn. Het is een centraal gebaseerd systeem, alle instellingen moeten op het centrale gebied worden gemaakt, waardoor er minder kans is op fouten in de database.

te191

Het is applicatieonafhankelijk en kan op de meeste applicatieservers draaien, bovendien is het besturingssysteem onafhankelijk, draait het onder 64 bit besturingssystemen. 

Pool 1

Op een monitor worden klanten opgeroepen. De indeling van het beeldscherm kan geheel in de huisstijl worden gemaakt.

SK01

Het gehele systeem is webbased. Zo kunt u dus op uw eigen PC dit Software Keyboard laten zien.
Is dit niet toegestaan (bijvoorbeeld bij een bank) dan kunnen wij speciale tablets met touch leveren waarop u bovenstaande Software Keyboard ziet verschijnen.

stat 1

De statistische en controle-omgeving kan 100% op maat worden gemaakt, statistische gegevensbladen kunnen automatisch naar geautoriseerde managers worden verzonden en kunnen worden geëxporteerd naar Excel, CSV-indeling enz.

Basic Plus

|
Geschreven door Hargo Geijbels

Basic Plus Wachtrij Systeem   Ga terug naar overzicht

 

OLE Ticket Dispenser 3task zoom

In een omgeving waar alleen de basisfuncties van het wachtrijbeheersysteem vereist zijn, maar het kantoor tot 3 taken afhandelt, is het Basic Plus een zeer goede oplossing.

Het optimaliseren van wachttijden en het ontwikkelen van een meest comfortabele en efficiënte service zijn nog steeds de belangrijkste kenmerken van dit systeem.

Verdere belangrijke kenmerken zijn:

  • Stand-alone systeem met 3 taken Het Basic Plus wachtrijbeheersysteem heeft geen pc nodig en ook geen toezicht door een systeembeheerder.
  • Gebruiksvriendelijke elementen, het eenvoudige en gebruiksvriendelijke ontwerp van alle elementen draagt bij aan een snelle en efficiënte administratie.
  • Ticketautomaat - de ziel van het systeem

OLE Ticket Dispenser 3task

Het systeem en alle hardware-elementen (toetsenborden, displays, kaartjesautomaat) worden beheerd door een besturingseenheid die in de kaartautomaat is geplaatst.

DB15 

OLE Two button keyboard

Statistieken (optioneel)

Een geheugenmodule kan de gegevens over de workflow van het systeem verzamelen, die moeten worden gedownload naar een pc waarop de statistische software draait. Alle belangrijke statistische details zijn hier terug te vinden over de tijdindeling van de taken per loket, werktijd van de griffiers, aantal klanten per dagen, weken, maanden, etc. Dit is een uitermate belangrijke hulp voor de leidinggevende om te (her) het werk organiseren.

Start

|
Geschreven door Hargo Geijbels

Start Wachtrij Systeem  Ga terug naar overzicht

 Start

Eenvoudige oplossing zonder kaartje om mensen in de rij te houden. Op het centrale LCD-scherm staat het eerstvolgende beschikbare balie-nummer. Naast het oproepen van klanten heeft u ook een advertentiemogelijkheid.

Naast de gebruikelijke ticket-gebaseerde wachtrijbeheersystemen bieden we nu ons nieuwe doorschakelsysteem Start dat een perfecte oplossing biedt voor locaties waar de klanten in de wachtrij staan en ze worden doorverwezen naar de volgende beschikbare positie op hun beurt.

Tijdens het wachten in de wachtrij kunnen klanten videoadvertenties bekijken op een centraal LCD-scherm waarop het nummer van de beschikbare balie verschijnt wanneer de medewerker de draadloze oproepeenheid gebruikt.

callf1

Basic

|
Geschreven door Hargo Geijbels

Basic Wachtrij Systeem  Ga terug naar overzicht

Het Basic wachtrijbeheersysteem heeft geen pc nodig en ook geen toezicht door een systeembeheerder.

TB 01 uitgeknipt

In een omgeving waar óf er maar één dienst beschikbaar is óf alle diensten aan een van de loketten worden bediend, betekent het Basic systeem niet alleen de beste, maar ook de goedkoopste oplossing om wachttijden te optimaliseren en een meest comfortabele en efficiënte dienst te ontwikkelen.

Belangrijkste kenmerken zijn:

  • Stand-alone systeem
  • Het  Basic wachtrijbeheersysteem heeft geen pc nodig en ook geen toezicht door een systeembeheerder.
  • Gebruiksvriendelijke elementen
  • Het eenvoudige en gebruiksvriendelijke ontwerp van alle elementen draagt bij aan een snelle en efficiënte administratie.
  • Ticketautomaat - de ziel van het systeem

DB15

OLE Two button keyboard

Het systeem en alle hardware-elementen (toetsenborden, displays, kaartjesautomaat) worden beheerd door een besturingseenheid die in de kaartautomaat is geplaatst.

Statistieken (optioneel)

Een geheugenmodule kan de gegevens over de workflow van het systeem verzamelen, die moeten worden gedownload naar een pc waarop de statistische software draait. Alle belangrijke statistische details zijn hier in te zien over de tijdindeling van de taak door balies, werktijd van de griffiers, aantal klanten per dagen, weken, maanden, etc. Dit is een uitermate belangrijke hulp voor de manager om te (her) het werk organiseren.

Volgnummersystemen

|
Geschreven door Administrator

WACHTRIJ SYSTEMEN ALS OPLOSSING VOOR UW KLANTEN BEGELEIDING

Outlook electronics levert reeds meer dan 20 jaar wachtrijmanagement door wachtrijsystemen ook wel volgnummer systemen genoemd.
Hiervoor bieden wij maar liefst 4 standaard oplossingen aan.
Elk systeem is specifiek in mogelijkheden en prijsstelling.

  1. START: Eenvoudige oplossing zonder kaartje om mensen in de rij te houden.
    Op het centrale LCD-scherm staat het eerstvolgende beschikbare volg-nummer. Naast het oproepen van klanten heeft u ook een advertentiemogelijkheid.

  2. BASIC: Ideaal inzetbaar in een omgeving waar er maar één dienst beschikbaar is óf alle diensten aan een van de loketten worden bediend

  3. BASIC PLUS: Voor basisfuncties van het wachtrijbeheersysteem, maar er kunnen tot 3 diensten worden  afgehandeld

  4. PRO: De perfecte oplossing voor wachtrijbeheer

Alle systemen kunnen worden afgesteld op uw organisatie met standaard componenten.
Klik op het betreffende cliëntenbegeleidingssysteem om hier meer over te lezen.

Wachtrijsystemen voor wachtrijbeheer zijn meer dan tickets afdrukken, klanten bellen en statistische gegevens opvragen. Er zijn zeker systemen, zoals Start of Basic, waar niet meer nodig is. Dit zijn eenvoudige en goedkope oplossingen waarbij de installatie geen specifieke IT-vaardigheden vereist. Onderhoud staat gelijk aan het vervangen van papierrollen.

Wachtrijbeheersystemen worden meestal gebruikt in de telecom-, bank-, verzekerings-, detailhandel-, gezondheidssector, maar vaak ziet men deze oplossing ook bij loketten, autoreparatiewerkplaatsen, schoolserviceruimtes, verhuurkantoren enz.

In veel gevallen, waar de klantomzet complexer is, of het management een gecentraliseerd systeem nodig heeft, is de ultieme oplossing Pro. Klantidentificatie is een belangrijk punt in klantrelaties, Pro biedt verschillende tools om basisinformatie van klanten te verkrijgen, en deze gegevens verschijnen op het toetsenbord van de winkelbediende bij het bellen van de klant. Bedrijven raden hun klanten vaak aan om een ​​afspraak te maken om drukte en tijdig wachten te vermijden. Het afspraken systeem maakt de menselijke hulpbronnen effectiever met berekenbare schema's voor de dag.

Optioneel zijn er automatische rules in het systeem. Met behulp van de flexibele regels wordt het management direct per sms of e-mail geïnformeerd over extreme gebeurtenissen in de branche. Ook wordt in het systeem sms gebruikt om klanten te informeren over de resterende wachttijd. De ticketautomaat wordt vaak gebruikt als marketingtool, advertenties kunnen op de monitor worden weergegeven.

Op deze website gebruikt Oulook Electronics cookies en vergelijkbare technieken om de website goed te kunnen laten werken en om te analyseren hoe de website wordt gebruikt.
Ok